so delicious

Här sitter jag helt nyvaken & ofixad. Skulle sitta superfint med en dusch nu.. 
Jaja, hade feber igår. Lite fult att det kom precis när jag hade kommit hem från skolavslutningen. Bättre nu iaf :) Har sovit i 15 timmar, sköööönt. 
Efter avslutningen hade jag så jäkla ont i mina fötter så jag gick barfota hem haha. Och när jag kom hem så visade det sig att jag var utelåst i ca 1 timme. Det var ju tur att det var fint väder iaf. 

För övrigt har jag bara legat i soffan & kollat top model australia. Skulle faktiskt vara roligt att pröva på att vara modell för en dag. Inte för jag har det självfortrendet men ändå! 
Aja, 4 dagar kvar till min födelsedag. yeye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0