snart sommarlov

Iiiiiiiiiiiiih! Ska bli otroligt roligt att få vakna upp och inse att det är skolavslutning. Har redan börjat fixa en massa saker inför imorgon. Vet nu hur jag ska ha mitt hår, hur jag ska sminka mig osv. Allt som återstår är bara vad jag ska ha för skor.. blir ju klackar men vilka vet jag inte. Lånar av min låtsasmamma och hon har ju en hel del att välja mellan så. 

I skolan idag spelade 9;orna brännboll och fotbollsmatch mot lärarna, vilket sker varje år. Lärarna vann på fotbollen & eleverna på brännbollen. Kul att se faktiskt :) 
Funderar på att vara med på något av det nästa år, men ändå tveksamt ;) 
Idag har ju som sagt niorna bal så vi fick sluta kl. 13.00. Efter skolan fick jag pengar (present) av mamma, därefter stack & Lola hem till henne. Färgade hennes hår gjorde jag, hoppas det blir bra så hon slipper skälla på mig haha. 
Imorgon åker mamma, Emma, Linus, Anders & Linnéa till Thailand. Lite tråkigt att jag inte kunde följa med, men dem kommer säkert ha det jättekul och jag hoppas dem får det absolut bäst! Så trevligt resa! ;) 

Jag ska strax duscha, sedan måla naglarna och lite sånt skit. 
Men jaja, blir kanske mer uppdatering senare. Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0