sege fan

Jaja har ingenting jag kan skylla på om varför jag inte bloggat. Får väl helt enkelt säga att jag inte pallat. 
Upptagen kan man knappast säga att jag har varit nu de senaste dagarna. Det har varit pissväder i princip varje dag sen vi fick sommarlov, förutom kanse 3-4 dagar. Jaja, på midsommar hade jag skittråkigt, nuf' said. Dagen efter åkte jag till Alex och spenderade dagen hemma hos honom. Krängde HIF målet gjorde jag också.. två burgare & pommes, gott. 
Igår var jag och shoppa halva dagen. Åkte först till någon outlet i Ä-holm, sedan vidare till Höganäs och in på Lager 157 där jag gick och plockade kläder.. Dock inte jag som betala :') Auja, efter Höganäs blev det raka vägen på Familia där jag köpte ett gamecard till wow. Känns fantastiskt underbart att börja spela igen efter ungefär 6 månaders paus. Ska även lana med Crille imorgon förhoppningsvis, ifall han kommer vill säga. 

Nu har jag precis käkat mina pannkakor jag själv lagat. Så är verkligen proppmätt.. 
Sitter och väntar på att Oliver ska komma tillbaka eftersom jag snackar skype med honom. Han är och fixar pass så han kommer väl snart. :) Även klarat Diablo III på lättaste nivån, mohaha ingen big deal. Nä skoja, dog faktiskt två gånger när vi var på bossen, Diablo. 
Hörde att igår var första gången någon klarade Diablo på hardcore.. så det känns inte riktigt stabilt för mig. Men men ;) 

Usch, nu har jag skrivit en massa. Kul ifall ni ens kommit så här långt med läsningen.. cred till er. 
Kysshey.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0