regn regn och återigen regn

Hela den här dagen har i stort sätt bestått av regn. Började regna väldigt mycket vid 1-2 tiden, vilket fortsatte enda tills när jag skulle hem från skolan. Som tur var ju att jag fick skjuts av min lärare haha. 
Annars har det inte hänt något speciellt denna tråkiga och gråa dag. Har mest legat i soffan och knappat på mobilen, och varit allmänt seg. 
Många tar ju studenten idag, så typ 80% av alla mina vänner är antagligen på studentfest nu och firar någon. Själv har jag ingen i min släkt att fira, så jag sitter här hemma framför min kära dator. Men får ju gratulera alla som tog studenten idag! Tycker dock väldigt synd om er för vädret har ju varit helkasst. 
Jaja.. Bara 4 år kvar för mig tills jag får bära en sån fin studenthatt och vara happyhappyhappy ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0