If happy ever after did exist

.. I would still be holding you like this.

- Rensat skåpet och grejer. Fick glass på slutet, och ingen billig 3 kronors glass denna gången inte. Haft små tävlingar, kollat film osv. Sista veckan är ganska chill, men fortfarande riktigt boring och helt onödig bortsett från allt betygsnack nu på slutet. Om två dagar är det äntligen min tur att skrika av lycka och känna att skolan äntligen är över att litet tag nu. Lite surt att de flesta redan har slutat medan vissa skolor slutar så sent som på fredag. 
Imorgon har 9;orna bal, vilket också betyder att alla andra på skolan slutar kl. 13.00. =)

Känner mig jätteseg och orkar verkligen ingenting.. förutom att sova, det orkar man alltid. Men jag vet att om jag somnar nu lär jag inte sova senare. Har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på denna sega eftermiddag. 
Ska fråga pappa om jag kan få ett Jojo sommarkort som jag tror man kommer kunna använda den 15:e. Då kan jag åka vart jag vill i hela skåne under hela sommaren, riktigt värt! Tror det kostar 400kr. 
Jaja, nu måste jag springa till toan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0