helt slut

Woho min dag idag. Ursäkta för seg uppdatering men har inte så mycket att skriva om längre. 
Idag fyller jag 15, yey ;) Har spenderat dagen med bästa Alex, sen en liten del av dagen med Lola också! Fick presenter från båda dem, så underbara! :) Fick ett halsband från båda, sen ett litet brev från Lola om hur mycket hon tycker om mig haha :* Sen så har jättemånga grattat mig så vill tacka väldigt mycket för alla fina gratulationer.

Har gjort allt från att äta tårta till att putta upp en moppe för en backe. Jag & Alex var ute och åkte, så fick vi motorstopp på andra sidan Åstorp, helt galet underbart verkligen.. Fyfan vad jobbigt det var :(
Sen så har jag kört lite själv på min låtsasmammas moppe, haha jättekul faktiskt :D Dock har jag inget moppekort så lär inte köra med den så mycket. 
Jaja, jättefina presenter har jag fått och massor med god mat så har rullat fram lite överallt. Även införskaffat mig ett jojo sommarkort, äntligen! Ska utnyttja det som fan nu ;) 

Nu har jag ätit kakor så jag håller på att spy. Mätt som fan. 
Aja, ska snacka vidare i skype med lilla Oliver, sen antagligen lägga mig i sängen o glo på film. 
Well, haft en underbart rolig dag så vill tacka alla som medverkat i den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0