goin' in

Godkväll alla söta. Här sitter jag och är otroligt trött men vägrar sova. Men om jag sover så går tiden snabbare och det blir fortare min födelsedag, fucking smart. 
Har inte hänt något speciellt idag heller. Exakt alla min kläder föutom de jag har på mig, har legat i tvätt. Så har ändå inte kunnat gå ut, eller jo naken? :P 
HEHE vi börjar få jordgubbar nu i vårat lilla trädgårdsland, jättegulligt faktiskt. Joke, vadå gulligt? Snarare gott. Jag går och plockar alla jordgubbar så ingen annan får, mohaha. 
Nej gud jag orkar inte med mig själv när jag är trött. Ska nog sova nu.. ciao.



Kommentarer
Postat av: Emma

Sugen på att få din blogg länkad och dra in lite extra besökare?

Allt du behöver göra är att ställa en eller flera frågor i min frågestund, bästa frågan vinner länken/reklamen till sin blogg!

Lycka till och glad sommar! (:

2012-06-19 @ 11:15:30
URL: http://emmaskytte.blogg.se/
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra med dig?:)

Kanske följas via bloglovin?:)

2012-06-19 @ 19:51:06
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0